Despre ce este vorba?

Lumea sportului abunda de exemple triste ale unor sportivi cu grave probleme financiare dupa retragerea din viata competitionala.
Cu noi te antrenezi financiar pentru succesul tau .
NU PIERDE TIMPUL !! ANTRENEAZA-TE CAT INCA NU E PREA TARZIU
Consultanta personalizata , seriozitate dar mai ales confidentialitate.
razvannor@gmail.com

luni, 27 iunie 2011

Ce sfaturi au primit Donald Trump sau Steve Martin de la cei care le-au dat viata. Retetele milioanelor de dolari

Businessurile pe care le detin le-au adus celebritatea la nivel global, iar numele lor sunt deseori asociate cu succesul. Cum au ajuns insa starurile pana aici? Cat de lung si anevoios s-a dovedit a fi drumul spre succes? Antreprenori precum Doland Trump sau Steve Martin dezvaluie sfaturile pe care le-au primit de la parintii lor mai mult sau mai putin experimentati in domeniul afacerilor.

  Ce sfaturi au primit Donald Trump sau Steve Martin de la cei care le-au dat viata. Retetele milioanelor de dolari
Donald Trump
Munceste din rasputeri pentru lucrurile care-ti plac
„Multi oameni au impresia ca am inceput sa fac afaceri, finantat de tatal meu. Adevarul este ca atunci cand am intrat in diverse businessuri, eram practic falit. Tatal meu nu imi mai dadea bani de o lunga perioada de timp, ceea ce mi-a servit ca o buna lectie. Asta reprezinta de fapt, formula imbogatirii: sa muncesti din greu facand ceea ce iubesti”, spune miliardarul Donald Trump, unul dintre cei mai cunoscuti antreprenori la ora actuala.
Michele Bachmann
Plateste cu cash
„Tatal meu era innebunit sa ne invete pe mine si pe fratii mei sa platim totul cash si sa nu apelam niciodata la credite bancare. Aveam vreo 10 ani, cand parintii mei, care erau casatoriti de aproape 15 ani, au facut un imprumut pentru a cumpara o piesa de mobilier. Reprezenta o masa si niste scaune tipic americane. De atunci, ai mei economiseau mereu pentru a returna imprumutul, iar tata ne aducea mereu aminte ca noi sa nu facem niciodata acest lucru”, isi amintesteMichele, citata de Business Insider.
citeste restul articolului

Un comentariu:

  1. Voi recomanda oricărei persoane care caută un împrumut de afaceri domnului Benjamin care m-a ajutat cu un împrumut de patru milioane USD pentru a-mi începe afacerea și a fost rapid. La obținerea unui împrumut de la ei, a fost surprinzător cât de ușor au fost să lucreze. Procesul a fost rapid și sigur. A fost cu siguranță o experiență pozitivă. Evitați escrocii aici și contactați-l pe domnul Benjamin On. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. dacă sunteți în căutarea unui împrumut de afaceri.

    RăspundețiȘtergere